Torsda 28/6 - 18

Heeeeeejjjjjjjjjjrrrrrrö ö öö ö ö ! !! ! !! 
Ida provar ja å skriva på telefon,så som Sanna skriver.
Daäju så somja antaglien kommer skriva sen närja får (elle får å får) nya telefon.
Igår hade Sanna lämnat in sin bil på in å utvändi tvätt här i Rejmyre ,Verkligen prisvärt 250:- för Hennes stora bil.
Ho vart så nöjd såHo boka tid te min lille röa.
Å faktis, den va röö å fin unner all smuts.
Den vaju minnre å kosta 200:- , killen som lämna ut bilen ( 10 min försent 😀👍)sa attan egentlien behövt en vecka för åbli nöjd mären.
Men ja vart mer än nöjd ,väldit nöjd å kan verklien rekommendera detta.
Sanna påminde mig om attäva 2013 vi köpte bilen, åvi ha faktis inte tvättat den varken invändigt el utvändigt någon gång🙄🙄😚.
Nu kännsreju som en ny bil 😀🏎.
När Sanna kom hem hadeHo 💃 vatt på bolage å hannla lite.
Å mitt tjat om rosa gin gjorde attHo slog te å köpte denna flarra somre hade stått nyhet på, elle allså på en skylt jämter.
Ho hade även köpt Rom åså nåra "finöl" te schille imorron.👍🍻
Pappa haju sår på knät efter en opration 🏥, ja harju sår på knät efter Sannas å mitt besök i häcken,🌲🌲,å ida kom Timmy å hade sår ve knät efter att ha skurese på en 🔪,så nu fårväl Kewin 👶 aktase så inte han blir den fjärde generationen mä sårknä.
Denna bloggen blirju som en av flera somja ska skriva från telefon åse omre blir bra.
Allt eftersom min Älskling sa attäva så lätt.
Sen fårmanju se om man får nåra positiva el negativa kommentarer från sina läsare, hoppas ju givetvis på positiva fastän ja lättare kan lägga in emojys åså👍.
Nu skavi ägnaoss åt dä tveksamma nöjet att betala räkningar .
Hejråsålängeråå##!,,#!#,!#,😀😀😀😀

Kommentarer:

1 Anonym:

Jättebra blogg älskling!❤️

Kommentera här: