Tisdag 31/3-15

 
Heeejsan!
 
idag är det sanna som skriver.
klockan är 16.00 och det är str.ålande solsken ute. Härligt.
imorse efter frullen gick vi ner till hamnen. Micke, alo och emmy satt redan nere på "vårat " hak vid hamnen. Jag tog en smoothie. Det var gott. Örjan ville inte ha nåt.
när de andra gick hemmåt så jag jag och örjan ner till shoppingcentret. Jag köpte en parfym och den här godingen......
 
 .....som nu är slut....mums!!!!
det blev en skaplig promenad idag. När vi kom tillbaka låg vi en stund vid poolen sen åt vi lunch och efter det låg vi en stund till och solade och badade.
det är ju väldigt läätt att bränna sig. Både jag och örjan har lite svid både här och där så därför gick vi upp lite tidigare än vad vi brukar till vårt rum....
 
nu ska jag läsa en stund tror jag, sen blir det att duscha och gå ner till El cenador och äta.
 
ha en trevlig kväll! 
Kram på er
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: